Direktlänk till inlägg 12 februari 2015

This or That?^^

Av Kawaii (=^x^=) - 12 februari 2015 14:22

tänkte ge lite svar på vad jag gillar mest men hjälp av en this or that quiz :3

let´s start!


Smink:
Rouge eller Bronzer: Rouge. För det är mer kawaii och bronzer gör att man ser brunare ut. Vilket jag inte vill. Blek 4 life!
Läppglans eller läppstift: Läppstift all the way! hatar läppglans..
Eyeliner eller Mascara: Eyeliner. Älskar eyeliner. +man kan ju bara färga fransarna med eyeliner^^
Foundation eller Concealer: Concealer. I´m all about that coverage.
Neutral eller Färgglad Ögonskugga: Beror på dagen. :P
Pressad eller Lösa ögonskuggor: Pressade.
Borstar eller svampar: Till basen: händer och svampar. till ögon: borstar. Men jag antar att jag gillar borstar mer.

Naglar
O.P.I eller China Glaze: OPI. Har inga från china glaze.
Långa eller korta naglar: Det beror på hur långa de är. För långa är inte kawaii. För korta känns bara obehagligt.
Acrylic eller Natural: Natural.
Ljusa eller mörka: LJusa. Helst pastell.
Blomma eller ingen blomma: Om jag målar den själv.

Kropp
Parfym eller Body Splash: Parfym. kanske. jag använder inte dofter så mycket.
Lotion eller Body Butter: Body butter. Bättre för torr hy.
Body wash eller Tvål: Bodywash-
LUSH eller Ett annat företag: The body shop.


Mode
Jeans eller Mjukis: Mjukis. Tänker aldrig ha på mig jeans. Har aldrig haft och kommer aldrig ha.
Långärmat eller kortärmat: Långärmat.
Klänning eller kjol: Gillar båda. Men kjol.
Randigt eller rutigt: rutigt. Blir snurrig av ränder.
Sjalar eller hattar: hattar.
Små örhängen eller hängande: har inte hål, men små. Det är mer kawaii
Halsband eller armband: armband
Klackar eller platta: platta
Cowboy Boots eller Riding Boots: inget av de
Jacket eller Hoodie: Hoodie
Forever 21 eller Charlotte Russe: Inget av de
Abercombie eller Hollister: inget av de
Saks 5th eller Nordstrom: inget av de


Hår
Lockigt eller platt: beror på min hårfärg och längd. (nu har jag kort brunt hår). kort hår: platt, oavsett färg. Långt hår: platt om ofärgat, lockigt om färgat
Bun eller Ponytail: bun
Bobby pins eller Butterfly clips: bobby pins
Hårspray eller Gel: hårspray
Långt eller kort: beror på hårfärgen
Ljust eller mörkt: ljust
Ingen lugg eller lugg: ingen lugg
Uppsatt eller utsläppt: utsläppt

Random
Regn eller sol: regn om det inte blåser.
Sommar eller vinter: vinter är för kallt, sommar gör mig solbränd. inget av de
Höst eller vår: vår
Choklad eller vanilj: vit choklad. bara


det var alla frågor^^ hoppas ni fick lära känna mig lite

bai bai ヾ(@⌒ー⌒@)ノ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kawaii (=^x^=) - 12 september 2015 19:10

http://www.littlestsweetshop.com/?m=0

Av Kawaii (=^x^=) - 12 september 2015 19:01

http://arcoirisnumbatom.blogspot.pt/2015/08/sorteio-kawaii-box.html ...

Av Kawaii (=^x^=) - 5 september 2015 17:27

http://bubbleteahime.blogspot.com.es/2015/08/japan-candy-box-julio-2015-review.html ...

Av Kawaii (=^x^=) - 5 september 2015 17:17

http://zyciowa-salatka.blogspot.hk/2015/08/rozdanie-wygraj-japan-candy-box.html ...

Av Kawaii (=^x^=) - 5 september 2015 17:07

http://gekiumahenshin.blogspot.hk/2015/08/kawaii-box-july-giveaway.html ...

Presentation


Kon´nichiwa all cuties
ヾ(@⌒ー⌒@)ノ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards